Nasi Minyok Mok Limoh Paling Sedap Di Donia

Despite my buat-buat-busy-as-a-bee schedule, I am taking time off to take care of my long forgotten blog. (which is actually an excuse to exhibit to the world my skill to procrastinate).............

Mommy: Sebagai seorang academic yang sudah terlatih untuk tidak memberi pelajarnya menjawab quiz dan exam more than once, the answer is NO.........jawapan hanya sekali. Besides, I know it's a trick to jeopardize the answer ngeeeeeeeeeee..........

Auntida: Sebagai seorang academic yang sudah terlatih untuk err.....berlakon busy......mushu masih belum terfikir nak pakai baju color apa. I agree with you on finding a tailor and I have one in mind yang tinggal nun di kampung halaman. Tapi kena mintak permission the tailor and the hubby of the tailor ngeeeeeeee...........sambil buat muka pathetic Puss In Boots. Qin sure dah master skill ni....

Acik Deng and Cik Ja: Masih terima tempahan??????ngeeeeeeee...........sambil buat muka pathetic Puss In Boots lagi. By now sure Qin dah applause Mushu.

Kenapa still tadek orang jawap poll tu? Takut ke???? Muehehehehehe......

1 comments:

  1. tempahan akan ditutup pada hujung bulan ini. untuk sedara mara, masih boleh tapi pekater bagi early duit raya kat tailor dan tailor's husband... ngeh ngeh ngeh...pasal kena kerja sampai lewat malam takleh nonton AFC dan HOUSE...