Hey you!

Yeah.....kamu yang seorang baca blog saya ni. Toleh kiri kanan buat apa? Takde orang lain dah yang baca. Hanya kamu. Kamu tahu kan yang semenjak balik dari umrah saya sudah turun 2-3 kg sebab buat pahala tolak kaum ibu? Sumpah tak tipu! Kurus woooo!!!!! Ketua jabatan juga kata muka sudah berubah sejak balik. Agaknya bila muka kurang bulat ada rupa arab kot? Bwekk!!!!! Well.......don't worry. Kalau betul pun saya kurus, itu DULU. Past tense. Over. Nak tau apa yang buat berat saya tambah semula? And don't say dosa occay! Itu saya dengan Tuhan. Nah feast your eyes on this......


Hah nampak macam tadek apa apa. Tau tak kek keju gebu ni lah yang buat pipi dan paha saya gebu. Tak layan la Secret Recipe ke Cheese Cake Factory ke Concorde Hotel ke. Ini murah tapi rasa macam heaven. Nak rasa? Datang Anjung Kristal cepat! Itu pun kalau saya belum habis kan lah. Heh.

0 comments: