Pengumuman

Periuk nasi elektrik saya rosak. Setelah lima tahun, dia refuse untuk panas. Dah jauh pergi tu. Dulu siap ikut saya pergi Surrey. Saya beli dia pun dalam keadaan emergency. Maklumlah, innocent masa tu. Nak hijrah ke Surrey ingat boleh survive perut Melayu comel ini dengan salmon saja kah? (sebenarnya boleh saja sebab saya pemalas masak nasi). Dah survive dua minggu pun masa tu.....dan turun erm 10 kg sebelum ada insan bernama Emi dan Ida jumpa periuk nasi tu dan memulakan tradisi masak ungkep (lama tak rasa ungkep Emi) untuk makan dengan nasi. Anyways, sebenarnya boleh saja masuk beras dengan air dalam microwave tunggu 15 minit dapat nasi panas. No crust! Tapi perlu ke saya bagi tau Joe perkara tu?

1 comments:

  1. Dik, mau ke periuk as besday gift? Ke mau joe jugak beli? K ida will be in KL Friday to Sunday ni.